close

Zarejestruj się!

Bardzo nam miło że chcesz dołączyć do naszej społeczności. Już tylko kilka kroków dzieli Cię od tego, aby stać się jednym z nas.
*
ZAŁÓŻ KONTO
*
*
*
*
Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem serwisu i w pełni go akceptuję. *
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) na potrzeby spółek Burda Communications Sp. z.o.o., Burda Publishing Polska Sp. z.o.o. oraz Burda Media Polska Sp. z.o.o.*
Oświadczam, że wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od Burda Communications Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Topiel 23, Burda Publishing Polska Sp. z.o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Warecka 11a oraz Burda Media Polska Sp. z.o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Ostrowskiego 7 oraz innych partnerów w ramach świadczonych usług przez wyżej wymienione spółki.*
Informujemy, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto użykownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

* pola oznaczone gwiazdą są wymagane do ukończenia procesu rejestracji konta.
close

Zaloguj się!

Jeżeli już masz konto, możesz się zalogować i zyskać jeszcze więcej korzyści z przeglądania naszego portalu.


Nie pamiętasz swoich danych do logowania? Zdarza się! W bardzo prosty sposób możesz je odzyskać i zmienić na nowe, klikając tutaj.
close

Odzyskiwanie danych do logowania!

W przypadku, gdy nie pamiętasz swoich danych do logowania, zachęcamy do skorzystania z opcji ich przypomnienia.


DALEJ
W przeciągu kilku chwil otrzymasz od nas wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami, które pomogą Ci odzyskać swoje konto.
close

Instrukcje zostały wysłane!

Właśnie wysłaliśmy do Ciebie wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami, które pomogą Ci odzyskać swoje konto. Zastosuj się do informacji zawartych w przesłanej wiadomości.
close

Dziękujemy!

Jesteś już prawie jednym z nas. Centrum Dowodzenia Gamblera zaleca jednak weryfikowanie nowych członków, dlatego zdecydowaliśmy się wysłać Ci wiadomość e-mail wraz z linkiem potwierdzającym rejestrację. Kliknij na niego, a Twoje konto będzie w pełni aktywne.

Mamy nadzieję, że społeczność elektronicznych szulerów spodoba Ci się!
Śledź nas na: Bing YouTube NK.pl Twitter Facebook
Szukaj:

Kody do The Elder Scrolls V: Skyrim (ID Umiejętności i skille)

Kody do The Elder Scrolls V: Skyrim (ID Umiejętności i skille)

Dodano: 22.12.2011, 14:05 Autor: DarqaM

Naucz się wymarzonych umiejętności postaci używając nasze kody do The Elder Scrolls V: Skyrim. Na naszej stronie internetowej znajdziesz zawsze najlepsze cheats, tipsy & tricki i kody do The Elder Scrolls V: Skyrim.



Sprawdź także kody ogólne oraz kody na przedmioty do The Elder Scrolls V: Skyrim.

- -- --- ---- ----- ---- --- -- -

Podczas rozgrywki wciśnij Tyldę [~] i wprowadź jeden z poniższych kodów uzupełniając jego wartość o nazwę umiejętności z listy oraz ewentualną liczbę, a następnie zatwierdź polecenie klawiszem [ENTER].

player.addperk [KOD_UMIEJĘTNOŚCI]  -  Dodaje konkretną umiejętność
Player.IncPCS [KOD_UMIEJĘTNOŚCI]  -  Podnosi wybraną umiejętność o jeden poziom
advskill [KOD_UMIEJĘTNOŚCI] [LICZBA]  -  Podnosi wybraną umiejętność o konkretną ilość poziomów
AdvancePCSkill [KOD_UMIEJĘTNOŚCI] [LICZBA]  -  Zmienia poziom wybranej umiejętności

- --- -

..::: LISTA UMIEJĘTNOŚCI :::..

.:: GŁÓWNE ::.
health  -  Zdrowie
stamina  -  Kondycja
magicka  -  Energia magiczna

.:: MAGIA (MAGICKA) ::.
illusion  -  Iluzja
alteration  -  Przemiana
restoration  -  Przywrócenie
conjuration  -  Przyzwanie
enchanting  -  Zaklinanie
destruction  -  Zniszczenie

.:: WALKA (COMBAT) ::.
block  -  Blok
twohanded  -  Broń dwuręczna
onehanded  -  Broń jednoręczna
heavyarmor  -  Ciężki pancerz
smithing  -  Kowalstwo
marksman  -  Łucznictwo

.:: ZŁODZIEJSTWO (STEALTH) ::.
alchemy  -  Alchemia
pickpocket  -  Kradzież kieszonkowa
lightarmor  -  Lekki pancerz
lockpicking  -  Otwieranie zamków
speechcraft  -  Retoryka
sneak  -  Skradanie

- -- --- ---- ----- ---- --- -- -

UWAGA:
- Wpisując kod, pomiń nawiasy kwadratowe i dopisz konkretne dane określające jego działanie.
- Za pomoc w tworzeniu tej strony dziękujemy użytkownikowi Kkoooo oraz Vedran42.

- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -

Podczas rozgrywki wciśnij Tyldę [~] i wprowadź jeden z poniższych kodów uzupełniając jego wartość o nazwę umiejętności z listy, a następnie zatwierdź polecenie klawiszem [ENTER].

player.addperk [KOD_UMIEJĘTNOŚCI]  -  Dodaje konkretną umiejętność
player.removeperk [KOD_UMIEJĘTNOŚCI]  -  Usuwa konkretną umiejętność

- -- --- ---- ----- ---- --- -- -

.:: MAGIA ::.

.:: ILUZJA ::.
000F2CA9  -  A: Nowicjusz
000581E1  -  A1.1: Animag
000581FD  -  A1.1.1: Ciche czarowanie
00059B76  -  A1.1.2: Władca umysłu
000581E2  -  A1.2: Iluzjonista
00059B77  -  A2.1: Hipnotyzujące spojrzenie
00059B78  -  A2.2: Władca nad koszmarami
000C44B5  -  A2.3: Wściekłość
000153D0  -  A3: Iluzja oburącz
000C44C3  -  B: Uczeń
000C44C4  -  C: Czeladnik
000C44C5  -  D: Ekspert
000C44C6  -  E: Mistrz

.:: PRZEMIANA ::.
000F2CA6  -  A: Nowicjusz
000153CD  -  A1: Przemiana oburącz
000C44B7  -  B: Uczeń
000D7999  -  B1.1: Magiczny pancerz I
000D799A  -  B1.2: Magiczny pancerz II
000D799B  -  B1.3: Magiczny pancerz III
00053128  -  B2.1: Odporność na magię I
00053129  -  B2.2: Odporność na magię II
0005312A  -  B2.3: Odporność na magię III
000C44B8  -  C: Czeladnik
000581FC  -  C1: Stabilność
000C44B9  -  D: Ekspert
000581F7  -  D1: Atronach
000C44BA  -  E: Mistrz

.:: PRZYWRACANIE ::.
000F2CAA  -  A: Nowicjusz
000581F9  -  A1: Drugi oddech
000153D1  -  A2: Przywracanie oburącz
000581F8  -  A3.1: Regeneracja
000581E4  -  A3.2: Nekromag
000581F4  -  A4.1: Więź magiczna I
000581F5  -  A4.2: Więź magiczna II
000A3F64  -  A4.3 Uniknięcie Śmierci
00068BCC  -  A5: Znak absorpcji
000C44C7  -  B: Uczeń
000C44C8  -  C: Czeladnik
000C44C9  -  D: Ekspert
000C44CA  -  E: Mistrz

.:: PRZYWZWANIE ::.
000F2CA7  -  A: Nowicjusz
000640B3  -  A1.1: Mistyczna Więź
000D799E  -  A1.2: Złodziej Dusz
000D799C  -  A1.3: Zaklęcie Otchłani
000581DD  -  A2.1: Nekromancja
000581DE  -  A2.2: Mroczne Dusze
000D5F1C  -  A2.3: Bliźniacze Dusze
000153CE  -  A3: Przyzwanie oburącz
000C44BB  -  B: Uczeń
00105F30  -  B1.1: Przywołujący I
00105F31  -  B1.2: Przywołujący II
000CB419  -  B2.1: Atromanacja
000CB41A  -  B2.2: Więź żywiołów
000C44BC  -  C: Czeladnik
000C44BD  -  D: Ekspert
000C44BE  -  E: Mistrz

.:: ZAKLINANIE ::.
000BEE97  -  A1: Zaklinacz I
000C367C  -  A2: Zaklinacz II
000C367D  -  A3: Zaklinacz III
000C367E  -  A4: Zaklinacz IV
000C367F  -  A5: Zaklinacz V
00058F7C  -  B1.1: Wyciskanie dusz
00108A44  -  B1.2: Syfon duszy
00058F80  -  B2.1: Zaklinacz ognia
00058F81  -  B2.2: Zaklinacz mrozu
00058F82  -  B2.3: Zaklinacz piorunów
00058F7E  -  B3.1: Zaklinanie pancerzy
00058F7D  -  B3.2: Misterne zaklęcie
00058F7F  -  B3.3: Dodatkowe zaklęcie

.:: ZNISZCZENIE ::.
000F2CA8  -  A: Nowicjusz
000581EA  -  A1.1: Dotkliwy Mróz I
0010FCF9  -  A1.2: Dotkliwy Mróz II
000F3933  -  A1.3: Zamrożenie
00058200  -  A2.1: Przeszywające pioruny I
0010FCFA  -  A2.2: Przeszywające pioruny II
000F3F0E  -  A2.3: Dezintegracja
000581E7  -  A3.1: Szalejące Płomienie I
0010FCF8  -  A3.2: Szalejące Płomienie II
000F392E  -  A3.3: Intensywne Płomienie
000153CF  -  A4.1: Zniszczenie oburącz
000153D2  -  A4.2: Fala uderzeniowa
000C44BF  -  B: Uczeń
00105F32  -  B1: Mistrz Run
000C44C0  -  C: Czeladnik
000C44C1  -  D: Ekspert
000C44C2  -  E: Mistrz

- -- --- -- -

..::: WALKA :::..

.:: BLOKOWANIE ::.
000BCCAE  -  A1: Tarcza w górę I
00079355  -  A2: Tarcza w górę II
00079356  -  A3: Tarcza w górę III
00079357  -  A4: Tarcza w górę IV
00079358  -  A5: Tarcza w górę V
000D8C33  -  B: Szybki refleks
00058F68  -  B1.1: Odbijanie strzał
00058F69  -  B1.2: Ochrona przez żywiołami
00106253  -  B1.3: Blok w biegu
00058F67  -  B2.1: Potężny cios
0005F594  -  B2.2: Gruchnięcie tarczą
00058F66  -  B2.3: Rozbrajający cios
00058F6A  -  B3: Szarża z tarczą

.:: BROŃ DWURĘCZNA ::.
000BABE8  -  A1: Barbarzyńca I
00079346  -  A2: Barbarzyńca II
00079347  -  A3: Barbarzyńca III
00079348  -  A4: Barbarzyńca IV
00079349  -  A5: Barbarzyńca V
00052D51  -  B1: Postawa czempiona
00052D52  -  B1.1: Potężny cios
000CB407  -  B1.1: Wielka szarża krytyczna
0003AF9E  -  B1.2: Zamaszyste cięcie
0003AFA7  -  B1.3: Mistrz wojny
0003AF83  -  B2.1: Głębokie rany I
000C1E94  -  B2.2: Głębokie rany II
000C1E95  -  B2.3: Głębokie rany III
0003AF84  -  B3.1: Miazga I
000C1E96  -  B3.2: Miazga II
000C1E97  -  B3.3: Miazga III
000C5C05  -  B4.1: Rozczłonkowanie I
000C5C06  -  B4.2: Rozczłonkowanie II
000C5C07  -  B4.3: Rozczłonkowanie III

.:: BROŃ JEDNORĘCZNA ::.
000BABE4  -  A1: Fechtmistrz I
00079343  -  A2: Fechtmistrz II
00079342  -  A3: Fechtmistrz III
00079344  -  A4: Fechtmistrz IV
00079345  -  A5: Fechtmistrz V
00052D50  -  B1: Postawa bojowa
0003AF81  -  B1.1: Okrutne uderzenie
0003AFA6  -  B1.1: Paraliżujące uderzenie
000CB406  -  B1.1: Szarża krytyczna
0005F592  -  B2.1: Łamignat I
000C1E92  -  B2.2: Łamignat II
000C1E93  -  B2.3: Łamignat III
00106256  -  B3.1: Podwójna nawałnica I
00106258  -  B3.2: Podwójna brutalność
00106257  -  B3.3: Podwójna nawałnica II
0003FFFA  -  B4.1: Siekierą przez łeb I
000C3678  -  B4.2: Siekierą przez łeb II
000C3679  -  B4.3: Siekierą przez łeb III
0005F56F  -  B5.1: Szermierz I
000C1E90  -  B5.2: Szermierz II
000C1E91  -  B5.3: Szermierz III

.:: CIĘŻKI PANCERZ ::.
000BCD2A  -  A1: Pancernik I
0007935E  -  A2: Pancernik II
00079361  -  A3: Pancernik III
00079362  -  A4: Pancernik IV
00079374  -  A5: Pancernik V
00058F6E  -  B1.1: Żelazne pięści
000BCD2B  -  B1.2: Miękkie lądowanie
00058F6D  -  B1.3: Krzepa
00058F6F  -  B2.1: Dopasowane blachy
00058F6C  -  B2.2: Mocna głowa
00107832  -  B2.3: Pełen zestaw
00105F33  -  B2.4: Odbijanie ciosów

.:: KOWALSTWO ::.
000CB40D  -  A: Stalowe
0005218E  -  A1: Magiczne
000CB40E  -  A2: Krasnoludzkie
000CB410  -  A2.1: Orkowe
000CB412  -  A2.2: Ebonowe
000CB413  -  A2.3: Deadryczne
000CB414  -  A3: Pancerze
000CB411  -  A3.1: Szklane
00052190  -  A3.2: Smocze

.:: ŁUCZNICTWO ::.
000BABED  -  A1: Silniejsze napięcie I
0007934A  -  A2: Silniejsze napięcie II
0007934B  -  A3: Silniejsze napięcie III
0007934D  -  A4: Silniejsze napięcie IV
00079354  -  A5: Silniejsze napięcie V
00105F1C  -  B1.1: Strzał krytyczny I
00051B12  -  B1.1.1: Dyscyplina strzelecka
00058F63  -  B1.1.2: Tropiciel
00105F1E  -  B1.2: Strzał krytyczny II
00105F1F  -  B1.3: Strzał krytyczny III
00058F61  -  B2: Sokoli wzrok
00103ADA  -  B2.1.1: Pewna ręka I
00103ADB  -  B2.1.2: Pewna ręka II
00058F62  -  B2.2.1: Potężny strzał
00105F19  -  B2.2.2: Szybki strzał
00058F64  -  B3: To zaboli (Paraliż)

- -- --- -- -

..::: ZŁODZIEJSTWO :::..

.:: ALCHEMIA ::.
000BE127  -  A1: Alchemik I
000C07CA  -  A2: Alchemik II
000C07CB  -  A3: Alchemik III
000C07CC  -  A4: Alchemik IV
000C07CD  -  A5: Alchemik V
00058215  -  B1: Lekarz
00058216  -  B2.1: Dobrodziej
00058218  -  B2.1.1: Empiryk I
00105F2A  -  B2.1.2: Empiryk II
00105F2B  -  B2.1.3: Empiryk III
00105F2C  -  B2.1.4: Wężowa krew
0005821D  -  B2.1.5: Destylacja
00058217  -  B2.2: Truciciel
00105F2F  -  B2.2.1: Skoncentrowana trucizna
00105F2E  -  B2.2.2: Zielony palec

.:: KRADZIEŻ KIESZONKOWA ::.
000BE124  -  A1: Zwinne palce I
00018E6A  -  A2: Zwinne palce II
00018E6B  -  A3: Zwinne palce III
00018E6C  -  A4: Zwinne palce IV
00018E6D  -  A5: Zwinne palce V
00058202  -  B: Nocny złodziejaszek
00105F28  -  B1: Zatrucie
00096590  -  B2: Dodatkowe kieszenie
00058204  -  C: Rzezimieszek
00058201  -  C1: Odwracanie uwagi
000D79A0  -  D: Klucznik
00058205  -  D1: Doskonałe wyczucie

.:: LEKKI PANCERZ ::.
000BE123  -  A1: Zwinny obrońca I
00079376  -  A2: Zwinny obrońca II
00079389  -  A3: Zwinny obrońca III
00079391  -  A4: Zwinny obrońca IV
00079392  -  A5: Zwinny obrońca V
00051B1B  -  B: Dopasowany pancerz
00051B1C  -  B1.1: Pełna swoboda działania
00105F22  -  B1.2: Kroczący wśród wichrów
00051B17  -  B2.1: Pełen zestaw
00107831  -  B2.2: Zręczne ruchy

.:: OTWIERANIE ZAMKÓW ::.
000F392A  -  A: Nowicjusz
000BE125  -  B: Uczeń
00106259  -  B1: Szybkie dłonie
00107830  -  B2: Woskowy klucz
000C3680  -  C: Czeladnik
0005820A  -  C1: Żyła złota
00105F26  -  C2: Łowca skarbów
000C3681  -  D: Ekspert
00058208  -  D1: Fach ślusarski
00058209  -  D2: Niezniszczalny
000C3682  -  E: Mistrz

.:: RETORYKA ::.

000BE128  -  A1: Targowanie I
000C07CE  -  A2: Targowanie II
000C07CF  -  A3: Targowanie III
000C07D0  -  A4: Targowanie IV
000C07D1  -  A5: Targowanie V
00058F75  -  B1: Atrakcyjność
00058F7A  -  B2: Kupiec
00058F7B  -  B3: Inwestor
00058F79  -  B4: Paser
001090A5  -  B5: Mistrz handlu
00058F72  -  C1: Panie władzo... (Łapówka)
001090A2  -  C2: Perswazja
00105F29  -  C3: Zastraszenie

.:: SKRADANIE SIĘ ::.
000BE126  -  A1: Niewykrywalność I
000C07C6  -  A2: Niewykrywalność II
000C07C7  -  A3: Niewykrywalność III
000C07C8  -  A4: Niewykrywalność IV
000C07C9  -  A5: Niewykrywalność V
00058210  -  B1: Cios w plecy
001036F0  -  B1.1: Zabójcza celność
00058211  -  B1.2: Ostrze zabójcy
00058213  -  B2: Ciche stąpanie
0005820C  -  B2.1: Lekki krok
00105F23  -  B2.2: Cichy przewrót
00105F24  -  B2.3: Cisza
00058214  -  B2.4: Wojownik cienia

- -- --- ---- ----- ------ ------- ------ ----- ---- --- -- -

UWAGA:
- Wpisując kod, pomiń nawiasy kwadratowe i dopisz konkretne dane określające jego działanie.
- Wszystkie kody na tej stronie są poukładane w kolejności zgodnej z prawidłowym rozwojem postaci.
- Dodawanie umiejętności bez odpowiedniego rozwoju postaci może spowodować błędy w naliczaniu bonusowych statystyk.

DODAJ DO:

KOMENTARZE:


Lolz
Lolz

Każdy dziala -.-'09 październik 2012 18:31

Aerita
Aerita

A i zapomnialam dodac ze zaden kod nie dziala. Wszystkie maja to samo info oprocz zmiany poziomu mana health i stamina (te akurat dzialaja)27 wrzesień 2012 00:51

Aerita
Aerita

Dlaczego gdy wpisuje kod umiejetnosci np: "player.addperk 000f2caa - a" wyskakuje mi info
"Expectd end of line.

Compiled script not saved!"27 wrzesień 2012 00:49

Olekx96
Olekx96

Jest błąd bo łucznictwo to umiejętność złodziejska :D11 wrzesień 2012 16:28

Wysh
Wysh

Pomyliłem się, ma być bez spacji pomiędzy shoutrecovery a mult, czyli ma być shoutrecoverymult.05 lipiec 2012 21:51

Wysh
Wysh

MrJakby, wpisz player.setav shoutrecovery mult [X] za X wstawiasz mnożnik, np. jak wstawisz 0.5 to zmniejszy czas pomiędzy używaniem krzyków o połowę, a np. 2 zwiększy dwukrotnie.05 lipiec 2012 21:50

Jamniczka
Jamniczka

MrJakby: znam tylko przez tgm. to daje nieśmiertelność, nieskończoną ilość magii i kondycji, a także pozwala używać krzyków non stop.15 czerwiec 2012 15:52

Aludin
Aludin

Czy za pomocą tego kodu: "AdvancePCSkill [KOD_UMIEJĘTNOŚCI] [LICZBA]" da się zmniejszyc poziom umiejętności czy tylko zzwiększyć ? Jeśli się nie da to jest na to może jakiś kod ?26 maj 2012 11:08

MrJakby
MrJakby

Czy jest jakiś kod do zmniejszenia czasu pomiędzy używaniem krzyków? (mam już amulet Talosa)07 kwiecień 2012 19:34

Paser
Paser

Kondix, wypij krew kogoś śpiącego (jak kradzież podczas snu kogoś tylko potem wybierz opcje napicia się krwi, nie bój się, to nie zabije tej postaci).03 kwiecień 2012 21:23

Gambler.pl – najlepsze recenzje, zapowiedzi oraz kody do gier. Copyright © 1993-2011 Burda Communications Sp. z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone